Zkouška termín - kde bude rychleji - Praha nebo Vlašim?

MarkusG

Příspěvek#1 » stř 1. bře 2017, 14:01

Zdravím,

studuju, a nervuju se že když podám žádost, tak mě za 2 týdny zavolají abych se dostavil ke zkouškám. Ale objevil jsem docela aktuální blog ( leden 2017 ), ve kterém je shrnuto že v Praze klidně i 5 měsíc na termín zkoušek.

Tak mě napadlo že bych si podal žádost o zkoušky ve Vlašimy neboť se tam docela hodně zdržuji, a byl jsem tam již střílet na místní střelnici. Uvažuji tak jen z logiky věci, že si myslím že na "venkově" nebude taková tlač o ZP, a tudíž by mohli vypsat termín dříve.

Nemáte prosím někdo nějakou zkušenost?

Díky moc

P.V.

Příspěvek#2 » stř 1. bře 2017, 14:07

Prosinec 2015 - podání žádosti (středočeský) spolu s kamarádem (Praha), zkouška kamarád únor 2016, já duben 2016.

Záleží na vypsaných termínech.

A přihlášku stejně podáš podle svého trvalého bydliště a tam Ti dají termín i střelnici.

jhora

Příspěvek#3 » stř 1. bře 2017, 14:17

Já se hlásil v Karlíně v listopadu 2016, zkouška v prosinci 2016 (myslím že 10.12.), papíry byly připravené první týden v lednu. Kolega neudělal, šel na opravu a měl termín ještě znova v prosinci o 14 dní později.

marinakus

Příspěvek#4 » stř 1. bře 2017, 14:25

MarkusG : Přihlášku stejně musíš podat v kraji, kde máš trvalé bydliště a případnou žádost o přeposlání jinam zdůvodnit. Praha ovšem s posíláním jinam při řádném důvodu (přechodné bydliště, pracoviště) nemá problém.

jhora

Příspěvek#5 » stř 1. bře 2017, 14:29

Záleží kde v Praze - Praha Karlín obsluhuje středočeský kraj (praha východ myslím), tj. tam žádat může bez nutnosti o dodatečnou žádost o pořeposlání jinam - pokud má bydliště ve středočeském kraji (PČR v SČ umožňuje žádat kdekoliv v rámci kraje).

marinakus

Příspěvek#6 » stř 1. bře 2017, 14:34

Praha-venkov, o které mluvíš, je StČ kraj. Pokud máš bydliště přímo v Praze, tak tam podat přihlášku nemůžeš.

MarkusG

Příspěvek#7 » stř 1. bře 2017, 14:37