Leštění hlavně



smidja
Příspěvky: 11

Příspěvek#1 » pát 22. srp 2014, 08:23

Zdravím. Při pohledu na moji 85ku se mi nelíbí hlaveň resp. ta část, která je vidět skrze výhozní okénko. Dá se nějak vyleštit? Třeba tisícovkou papírem nebo nějakou pastou na ventily? Na hlavni není povrchovka ne? Samozřejmě mi jde jen o vnější část, vnitřek mám jak zrcadlo.

Uživatelský avatar
Albert
Příspěvky: 1041

Příspěvek#2 » pát 22. srp 2014, 08:43

Jj jde to. Dělal jsem to smirkem 1200 na svém shadow. Dělal jsem ji celou (samozřejmě krom vnitřku).

Uživatelský avatar
LRRTM1
Příspěvky: 175

Příspěvek#3 » pát 22. srp 2014, 09:04

Já leštil nerez vídeňským vápnem a leštícím kotoučem. To je asi moje nejbližší zkušenost s leštěním hlavně ;) Ale třeba to pomůže.



Návštěvník

Příspěvek#4 » pát 22. srp 2014, 17:42

Opatrne vzit lestici pastou na hadrovem kotouci.



Elevisko
Příspěvky: 18

Příspěvek#5 » sob 23. srp 2014, 00:40

Já leštil jak hlaveň tak i zásobník (z černěného na leštěný).
Začal jsem smirkem 1200, potom i tuším že 2000 (ale není to nutné).
Dále na filcovém kotouči (lze i hadrový možná je i lepší) se zelenou leštící pastou.
A nakonec na doleštění do "zrcadla" leštící pastou v tubě (Autosol - metal polish). Ta se tuším používá na leštění chromu na autech, ale jde s tím naleštit i cokoliv jiného (vyzkoušeno na bronzu, mosazi, nerezu, oceli atd...)

vložil bych obrázek ale nevím jak na to :D :D



Návštěvník

Příspěvek#6 » ned 24. srp 2014, 23:05

Tisícovka bere hodně materiálu, to mi zní jako napadení domácím kutilem. Černění i fosfát jsem sundal a ocel spolehlivě rozleštil jemnou pastou.

Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů